About

Hello! My name is Masa! I am a Taylor Swift fan from Orange County, California!! I have been a Taylor Swift fan since listening to Taylor Swift in 2008!! I instantly became mesmerized by her music from a young age. It was a combination of beauty, innocence, catchiness, and the deeper meanings in her music that made her so different from most of the main stream music of the world. Taylor Swift is not afraid to be herself. Taylor Swift shares her stories in the form of music so that we as fans can relate to her experience and gain strength to get through even the darkest of times. Whether you are male or female, the connection between Taylor and her fans is something you will not find with any other artist in the world today. This is the reason why I was and still am such a huge supporter of Taylor. Not only does she make catchy and thoughtful songs, but she is someone who is an inspiration who has helped me tremendously throughout my life through her music. I very much look up to her as a figure and look to her for strength when life is not going as planned. I know that Taylor will always stay the same deep inside even if she seems to be changing on the outside or to the media. Thank you Taylor Swift for everything you have done for me and I will forever be a supporter of your music, your dorkiness, your smile, your strength, your family/friends, your story and most importantly, you.







Recent Blogs

  1. No Items

    There is nothing to display yet, check back soon.

  1. 13swiftie13ds avatar

    On Sun, Apr 5, 2015 at 6:10 PM, 13swiftie13ds said:

    Yeah I was disappointed to.......not gonna lie.....but I truly like 1989 as an album! I still think Speak Now is my favorite (and her best) but I love them all :D I believe that too.......I definitely don't think we've seen the end of country Taylor (: Haha yeah I guess they are!!! I just can't believe how much your tickets are :O Is that just because of the venue? Well I hope you don't have to spend a fortune on your tickets........but it's for Taylor so it's TOTALLY worth it :D Haha yeah that's true.....but honestly I don't see her getting married anytime soon. But she might have a surprise up her sleeve!!! We'll just have to wait and see (=

  2. 13swiftie13ds avatar

    On Sun, Mar 29, 2015 at 9:54 AM, 13swiftie13ds said:

    Yeah it's kinda depressing.......but I guess people just change (or grow up haha) I think a lot of people gave up on her when she left country music too.....at least that's how it looks from my point of view. Haha yeah that's what I thought too......I even got them on the first try!!! I had a floor seat for the Red tour as well :D Even got to say hi to Andrea and wave to her (= I paid $137 for my ticket.....it was about 30 bucks more than my Red tour ticket.....but that wasn't stopping me (=

  3. 13swiftie13ds avatar

    On Mon, Mar 2, 2015 at 7:52 PM, 13swiftie13ds said:

    That's awesome :D I really don't think there's anyone else who's been around more than I have though.......so many people from the beginning aren't around anymore :/ And thanks so am I lol (: Of course I am!!! I have a floor seat for the Chicago show on July 18th!! I literally can't wait................it's only 137 days away (=

  4. 13swiftie13ds avatar

    On Thu, Feb 26, 2015 at 7:12 PM, 13swiftie13ds said:

    Haha thanks man!! I can honestly say I've logged into TC every day since February of 2012 :D

  5. different ELLI avatar

    On Tue, Dec 31, 2013 at 2:21 AM, different ELLI said:

    wanna be friends

  6. romanovprincessflower475 avatar

    On Sat, Nov 16, 2013 at 5:44 PM, romanovprincessflower475 said:

    hi want to be friends

  7. Wildestdreams1989 avatar

    On Tue, May 21, 2013 at 8:59 PM, Wildestdreams1989 said:

    Nice! I love her dress there, she edited it and covered the part that has some holes lol, she's really awesome in it! btw, You might get interested in Dress Up Tournament

    http://taylorswift.com/forum/off_topic/2649483?h=2013-05-21%2019:22:29&p=1&d=next#post_26138313

  8. Wildestdreams1989 avatar

    On Fri, May 17, 2013 at 7:00 AM, Wildestdreams1989 said:

    Nice, I'm good too.. Just having some ad allergies :(

  9. Wildestdreams1989 avatar

    On Wed, May 15, 2013 at 10:45 AM, Wildestdreams1989 said:

    Hello, I added you haha! Nice to meet you. :)
    What do you do?

  10. 13swiftie13ds avatar

    On Mon, Mar 4, 2013 at 8:34 PM, 13swiftie13ds said:

    Hahahaha that's ok (: And yeah the PIT thing is really awesome...........but I already bought my ticket so I'm not doing anything with this new offer.

Post a comment

Swift

Last login: 3 days ago
Swift avatar

Swift is a man . He has been a member of this site for 3 years.

So far Swift has earned 1,483pts and has 6713 views!

Friends

TimeOfMyLife avatar
theedad avatar
Avaswiftie13 avatar
thedaisiesbloom avatar
Taylorismycure13 avatar
13swiftie13ds avatar
thatsthewayilovedyou avatar
likeapromise avatar
1989TS13ShakeItOff avatar
different ELLI avatar

Recent Forum Activity