About




^ME

Hi, I'm eating pizza right now (MICHAEL WANTS ANOTHER SLICE) so I decided to come back here bc I want to. So my name's Tris, I'm from Philippines (I hate it here) My birthday's on April 29 (michael follow me on my birtdhay please) I'm a girl as you can see I love males. I love wearing black clothes bc Luke af. I love friends so just message me when you feel like talking to weird people. I might seem cool but I'm not, lol what. Okay, this is so weird I feel like an outcast here lol. Basically when Fan Made Graphics went down I just you know decided to come to twitter so yep. So I love Divergent, TMI, TFIOS, If I Stay, Skins (the tv show), Cara Delevigne (she's mine go away), Karlie Klosssssss, Kaya Scodelario, I like models alot bc I look like trash. I also love 7.5 seconds of toast, Becky Swift, Austin (delicious) Swift, Sean (hottiee) O'pry, Ariana Grande (I'M NOT GOING TO SEE EHR ON HONEYMOON TOUR I'M EMOTIONAL LEAVE ME ALONE) All Time Low (OMG FUTURE HEARTS YASSSS), Mayday Parade (i'm emotional) Paramore (Hayley's mine) and um i don't know anymore lol MICHAEL'S MINE JUST SO YOU KNOW.

AWESOME PEOPLE THAT MADE ME FEEL LESS LONELY

-Issy (not Hemmings)
-Gabriella (she's the queen of fmg)
-Topaz (she writes bloody awesome thingies)
-Stella (mah blondie)
-Ana & Anna (i'm confused here too but ily)
-Rose (ILYSM I MISS YOU COME BACK)
-Rosie (wow i'm confused)
-Renma (mah divergent buddy)
-Nia (SHE DA GRAPHIC QUEEN
-Reshmi (even tho she's not here anymore :()
-Joni (OMG I ALMOST FORGOT)
-Every people here on tc (AWW THIS IS ME TRYING TO BE NICE)
-IDK IF I'M FORGETTING OR IDK IF I PUT YOUR NAME IN HERE AND WE'RE NOT REALLY FRIENDS THEN I MUST'VE CONFUSED YOUR NAME LOL THAT'S EMBARASSING

I'm not awkward all the time, but I'm lame and weird and awkward ugh. I'm not a bad person too lol I am.

My Favorite Graphics Made by awesome Graphic Makers:


^Made by Heleh


^Made by Brooker27


^Made by Reshmi4Bieber


^Made by t swiftified


^MADE BY MY AWESOME FRIEND BLONDIE!!! STELLA


^Made by WonderstruckMagic


^Made by Swiftlookalike


^Made by Angi


^Made by Talisha


^Made by Kina


^Made by Rose





^Made by Renma or Tris Prior's Bestfriend *whispers* she's really Mrs. Eaton


^Made by Music21


^Made by Primafacie


^ Made by tswiftie18


^Made by TakeAwayThePain


^Made by Lauryn


^Made by Gabriella


^Made by Mint


^Made by Camryn


^Made by Joni


^Made by Topaz


^Made by BetterthanRevenge136


^Made by Kathryn


^Made by TanyaxOh


^Made by Dani_PazL


^Made by the BeautyIsSincerity


^Made by Hannah


^Made by AutumnLeavesFalling


^Made by Issy or Blossom

The Graphic I requested from the flawless Taylorisammazing




^Made by Kate


^Made by Savannah

Recent Blogs

  1. OMG! ARIANA FOLLOWED!!!!...

    Mon, May 5, 2014 at 2:06 AM 2 comments
  2. HELP ME WHICH IS BETTER?

    Sun, Apr 13, 2014 at 6:48 PM 4 comments
  3. I'M BACK!!! :)) GOOD NEWS AND BAD...

    Thu, Oct 24, 2013 at 4:21 AM 0 comments
  4. yay!!! soo happy happy ^_^

    Sat, Sep 14, 2013 at 5:50 AM 0 comments
  5. NEW CHAPTER POSTED!

    Tue, Jul 2, 2013 at 2:36 AM 0 comments
  6. contests i'm in and gonna enter

    Thu, Jun 13, 2013 at 4:45 AM 0 comments
  7. project

    Tue, Jun 11, 2013 at 11:19 PM 1 comment
  8. FOUR/TOBIAS FIRST LOOK!! :O

    Sat, Jun 8, 2013 at 3:19 AM 0 comments
  9. GUESS WHAT?!

    Sat, Jun 1, 2013 at 4:00 AM 2 comments
  10. RE-WRITE OF THE MOMENT I KNEW

    Mon, May 20, 2013 at 12:03 AM 5 comments
  1. AFireInside avatar

    On Fri, Apr 17, 2015 at 1:43 PM, AFireInside said:

    Hi Tris! idk if you remember me but I'm Mint :D

  2. Laura  Swift avatar

    On Tue, Jan 13, 2015 at 9:20 AM, Laura Swift said:

    How did you make the font? That Looks so pretty!!

  3. BlankSpace13 avatar

    On Sun, Nov 9, 2014 at 2:34 AM, BlankSpace13 said:

    Hey Tris! I love your profile!!!<3

  4. JustAnotherGirl avatar

    On Mon, Oct 27, 2014 at 11:55 AM, JustAnotherGirl said:

    Me too :(

  5. JustAnotherGirl avatar

    On Mon, Oct 20, 2014 at 11:01 PM, JustAnotherGirl said:

    How are you sweet? I miss you too :( <3

  6. Dedicatethissong avatar

    On Wed, Sep 17, 2014 at 2:16 PM, Dedicatethissong said:

    Oh my word! Your username is the greatest!!! The feels..... XD!!

  7. String Of Lights avatar

    On Tue, Sep 16, 2014 at 11:23 AM, String Of Lights said:

    that username though :D

  8. fixbulletholes avatar

    On Sat, Aug 30, 2014 at 11:47 AM, fixbulletholes said:

    you deserve to flip your hair

  9. fixbulletholes avatar

    On Fri, Aug 22, 2014 at 7:34 PM, fixbulletholes said:

    YOUR USERNAME THO

  10. notesinsecrecy avatar

    On Thu, Jul 3, 2014 at 11:46 PM, notesinsecrecy said:

    NO WAY :O TELL HER TO COME ONLINE MORE!

Post a comment

All I know is a simple name

Last login: 25 hours ago
All I know is a simple name avatar

All I know is a simple name is a female Swiftie from Philippines . She has been a member of this site for 3 years.

So far All I know is a simple name has earned 1,752pts and has 29701 views!

Friends

K. avatar
ShandiMusic94 avatar
iamswiftyshiela avatar
NeverSawYouComing13 avatar
sparksfly713 avatar
likeapolaroidpicture avatar
Lovestruck85 avatar
blackberry avatar
trackusdown avatar
Niel Assassin avatar

Recent Forum Activity