About

SCHOOL HAS STARTED. PLEASE MAKE SURE THAT YOU CHECK MY LAST REPLY DATE, AS THAT IS HOW YOU WILL KNOW IF I HAVE BEEN ON OR NOT. IF IT IS URGENT, TWEET OR TUMBLR ASK ME. THANK YOU.

*LAST TIME I REPLIED TO ALL MESSAGES/COMMENTS/FRIEND REQUESTS: June 24th, 10:26 PM EDT (US/Canada)...IF YOURS IS AFTER THIS DATE, I WILL GET BACK TO YOU SOON.*



hey there! i find it pretty cool that you've stumbled upon my profile. i'm Gabbi, and i'm sixteen. i was born in one of the muddiest decembers my parents can remember in the late afternoon- i couldn't be bothered to come out any earlier, and i'm convinced that's why i prefer night to day. i live in new england, which is the really (boring) northern part of the united states. the part that people think is in the uk because of the word england, or the part that we consider south canada, because really, we're all just canadians living outside of canada. take your pick. we live and breathe winter, so it's always a little chilly, but you get used to it.
i'm just a little obsessed with taylor swift, if you haven't noticed. i've been a swiftie since 2010. taylor is literally my world, and i can't even bear to think about what my life would be like without her. july 26th, 2013, july 6th, 2015 & july 24th, 2015 will forever be remembered.
i'm a major coffee addict, starbucks is like home. eating is the best, it's the reason i workout...give me food and we're best buds for life. i'm naturally messy...not even close to changing that. i'm also in absolute love with snowboarding, those few weeks in january to march are what i live for. powder is life. drama is my favorite thing in the whole wide world...the stage is where i belong. a music geek-band, chorus, etc. i'm catholic as well, and know jesus loves you
music is everything. besides taylor, i also adore one direction, hunter hayes, shawn mendes, five seconds of summer, ariana grande and more. i've been more than absolutely blessed to have them all in my life. i cannot express my love for them, it seems that every day one of them finds a way to make me smile, no matter what the day has brought, and i will forever love them for that, and stand by them because of it. they've helped me in more ways than they can possibly imagine, and i won't ever be able to repay them, no matter what they say.
i do a lot of fangirling, and it seems that every day brings a new excitement in the world. it's forever going to be my job. that is why i am on this earth.
thank you for checking me out!! feel free to friend/comment/message.

oh, and i might also be addicted to a few different websites, so if you wanted to follow me....
www.wattpad.com/user/inlondontoday
http://foxboroughswift.tumblr.com
http://8tracks.com/inlondontoday
https://twitter.com/flowerqueentay

Recent Blogs

  1. No Items

    There is nothing to display yet, check back soon.

  1. 13swiftie13ds avatar

    On Fri, Jun 3, 2016 at 6:19 PM, 13swiftie13ds said:

    Haha yes it was lol :D I had figured you'd been super busy with school.....which is probably a good thing (= I've been pretty good....this year didn't start the greatest but it gotten a lot better since then!

  2. 13swiftie13ds avatar

    On Fri, Dec 18, 2015 at 8:35 PM, 13swiftie13ds said:

    OMG I KNOW!!!! I KNEW something was coming :D I'm just praying there's a physical copy at some point :/

  3. 13swiftie13ds avatar

    On Sun, Nov 29, 2015 at 5:06 PM, 13swiftie13ds said:

    Haha that's' fine.....I haven't been on as much as I used to. IKR!!! I think were getting close to an announcement......what better time for it to come out than the holidays :D It's gonna be amazing!!!!!!! Well I can only imagine they had cameras rolling at every show.......hopefully I'm not wrong haha! And that's pretty much how I feel........but hopefully they just turn out to be rumors :P

  4. 13swiftie13ds avatar

    On Thu, Oct 15, 2015 at 6:52 PM, 13swiftie13ds said:

    Haha that's ok.....it's more important :D I know what you mean, 4 years doesn't seem like so long ago....but it really is :/ It seems like with this tour a LOT of people are seeing multiple shows.........it really made me sad I couldn't see the second Chicago show ): They REALLY need to hurry up with the 1989 tour dvd already.......I NEED to be able to relive my concert experience :DD And have you heard the rumors that Taylor might take a beak from music after 1989?

  5. 13swiftie13ds avatar

    On Sun, Sep 13, 2015 at 7:56 AM, 13swiftie13ds said:

    Haha why not!! It only takes a few minutes :D ME TOO!!!! I was just in awe when they started flashing........I just stood there in silent awe :P I KNOW!!! That's why I want to see an arena show so bad!!! Cause you always end up farther away than you'd like to be in a stadium :/ That's exactly what I mean.......Chicago is about 3 hours but St Paul (the next closest show) is almost 7 ): I'd have to take a few days off of work and get a hotel :O I won't be taking it for granted either. I feel SO BAD for the swifties who will likely never see her ):

  6. katiec9853 avatar

    On Tue, Sep 8, 2015 at 6:24 PM, katiec9853 said:

    Oh wow, you were at the July 6th show? I was too! Section 115. It was absolutely AH-MAZING. I cried like a baby during Clean. xD

  7. 13swiftie13ds avatar

    On Sat, Aug 22, 2015 at 6:45 PM, 13swiftie13ds said:

    Ok cool (: IKR!!! When they started flashing I was just like ASDFGHJKL!!!!!!!!! HAHA!! Seriously though I want to know how they "activated" the wristbands when Taylor's set started! Oh really I actually figured out how to change them!! I started a thread in the 1989 world tour section showing how :D My wristband is working like new rn!!! HAHA awesome I'm not wearing mine anymore (but I did keep it.......and I still have my one from Red too :P) I really want to see an arena show on her next tour......but there all SOOOO far away compared to Chicago :/ I'm really thankful I got to see her too......there's WAYY too many swifties who never get their chance ):

  8. Uroosa13Swift avatar

    On Sat, Aug 22, 2015 at 2:50 PM, Uroosa13Swift said:

    ahh oh okay! :) Cool! Not much! I go back to school soon too and I reallyyyy need to get some work done before I go back haha I'm so bad at doing things on time

  9. Uroosa13Swift avatar

    On Sun, Aug 9, 2015 at 2:37 PM, Uroosa13Swift said:

    Havent been on in ages again!! How you been?

  10. 13swiftie13ds avatar

    On Sat, Aug 8, 2015 at 4:20 PM, 13swiftie13ds said:

    OMG this reply is SOOOO late :O Anyway I was expecting to get home late.......got home at 3 but didn't actually go to bed till like 4:30 am haha (: And THANKS SOOOO MUCH!!! The wristbands simply MADE the show!!!! And yes stadium shows are the best........but that's all I've ever seen lol! Wow that's really cool you called the special guest before the show......I love when I get something right like that (: And sadly yeah I know exactly what PCD feels like again ): I want to see her again REALLY bad!

Post a comment

eastcoastswift

Last login: 7 days ago
eastcoastswift avatar

eastcoastswift is a female junior/salad queen from new england . She has been a member of this site for 4 years.

So far eastcoastswift has earned 4,465pts and has 44824 views!

Friends

MarySwift1996 avatar
TayTayTay avatar
SomeFearlessChick avatar
danafearless13 avatar
sydneytilley avatar
Wejustneedasparktoligihtupthedark avatar
swiftgeek13 avatar
clearbluewater avatar
JD Garza avatar
mpdporter13Swiftie avatar

Recent Forum Activity